Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

«Πρότυπό μου ο Λίνο»

Ο Λευτέρης Σακελλαρίου, που θύμισε... Λίνο, τουλάχιστο στη φάση του γκολ του Σαλπιγγίδη, μίλησε σήμερα στον «Libero 107,4», για το χθεσινό παιχνίδι, τον Βραζιλιάνο, που είναι το πρότυπό του, αλλά και τις φιλοδοξίες του...
Αναλυτικά τα όσα είπε του Λευτέρη Σακελλαρίου :

Για το παιχνίδι με τον Πανιώνιο :
«Δεν πρέπει πιστεύω να τιμωρούνται με αυτό τον τρόπο οι έδρες των ομάδων, ας βάζουν κάποιο πρόστιμο ή να βρουν έναν άλλο τρόπο τιμωρίας και όχι να είναι άδειο το γήπεδο. Ο ΠΑΟΚ παίζει κάθε Κυριακή σε γεμάτο γήπεδο και έτσι είναι πολύ δύσκολο για εμάς να το συνηθίσουμε. Στο παιχνίδι αυτό πάντως ξέραμε ότι δεν υπήρχαν άλλα περιθώρια και έτσι παρά το γεγονός ότι έμοιαζε περισσότερο με προπόνηση παρά με αγώνα, εμείς είχαμε στο μυαλό μας μόνο το να πάρουμε την νίκη. Η ομάδα χρειαζόταν να ξεσπάσει τόσο ψυχολογικά όσο και αγωνιστικά, έγινε αυτό χθες και έτσι πρέπει να συνεχίσουμε τώρα»

Για την αλλαγή του συστήματος σε 4-4-2 :
«Σίγουρα χθες παίξαμε ένα διαφορετικό σύστημα αλλά ότι σύστημα και να επιλέξει ο προπονητής, εμείς πρέπει να κοιτάμε να κερδίζει η ομάδα. Άλλωστε περισσότερο από κάθε σύστημα, αυτό που μετράει είναι η θέληση των παικτών μέσα στο γήπεδο. Χθες φάνηκε σαν να παίξαμε καιρό αυτό το σύστημα καθώς θέλαμε πολύ την νίκη, να σκοράρουμε και να παίξουμε καλά»

Για τις επιθετικές πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει ως πλάγιος αμυντικός :
«Μου αρέσει να παίζω έτσι, βλέπω πως αγωνίζονται οι πλάγιοι μπακ στο σύγχρονο ποδόσφαιρο και προσπαθώ να παίζω με αυτόν τον τρόπο. Μου αρέσει να ανεβαίνω και να πλαγιοκοπώ, πάνω από όλα όμως είμαι αμυντικός και αυτό είναι το πρώτο μου μέλημα»

Για την παρουσία του Λίνο στην ομάδα, που αγωνίζεται στην ίδια θέση :
«Ο Λίνο είναι πρότυπο για μένα, τον έβλεπα να αγωνίζεται πέρυσι και ήταν πραγματικά από τους καλύτερους πέρυσι στην θέση αυτή. Είμαι τυχερός που είναι ο Λίνο στον ΠΑΟΚ και έχω την ευκαιρία να δουλεύω μαζί του»

Για το παιχνίδι κυπέλλου με τον Εορδαϊκό :
«Τα παιχνίδια κυπέλλου κρύβουν παγίδες, είναι γνωστό αυτό, πρέπει λοιπόν να έχουμε το μυαλό μας στο παιχνίδι και να είμαστε σοβαροί. Πάντα όταν ένας αντίπαλος βρίσκει μπροστά μου μια μεγάλη ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ, προσπαθεί να παίξει καλά»

Για τις δικές του φιλοδοξίες του :
«Οι φιλοδοξίες μου δεν σταματούν εδώ, θέλω να συνεχίσω και να καθιερωθώ στον ΠΑΟΚ. Τώρα που είμαι στον ΠΑΟΚ πρέπει να προσπαθώ συνέχεια και να δείχνω την αξία μου κάθε μέρα» 


πηγή : http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=3346

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου